مرجع تخصصی بازی ها

به زودی

Batman Arkham City 2 لیست بازی هایی که در آینده عرضه خواهد شد

نويسندگان

آرشيو مطالب

مطلب21

آخرین اخبار بازی ها

نويسنده : Alireza - در : شنبه 30 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

                                      

این خبر ها عبارت اند از :

همکاری THQ و Crytek برای Homefront 2

رمان و کمیک بر اساس بازی Uncharted

Final Fantasy Versus XIII

تاخیر Assassin's Creed و Batman

MGS : Rising در 2012

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب20

دانلود بازی Gears of War 3 از Gamerlife برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : شنبه 30 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

داستان نسخه ی سوم بیشتر به معرفی شخصیت قهرمانان بازی میپردازد و همچنین شما ماموریت های بسیار زیبا و نفس گیری نیز مانند نسخه های قبل شاهد خواهید بود . داستان بازی به دو ، سه سالی بعد از پایان نسخه دوم برمیگردد انجایی که قهرمان اصلی بازی که مارکوس نام داشت به این پی برد که شاید پدر او زنده باشد و به جستجو او میپردازد. زیبایی  و امتیاز بالای این بازی به ویژگی های خوبی که دارد برمیگردد که امتیاز هایی نظیر گرافیک بالا، سلاح های پیشرفته و با تکنولوژی بالا و همچنین امکانات خوبی که به مخاطب داده میشود.وجود بازی گروهی و داشتن چندین یار در مراحل بازی ، که شما دیگر در این بازی از گذراندن مراحل یکنواخت تک نفره بازی های دیگر رنج نمیبرید . بازی بر روی یک ناو بازسازی شده‌ی بسیار بزرگ آغاز می‌شود، جایی که انسان بعنوان پناهگاهی برای مقابله با دشمنان زیر زمینی خود از آن استفاده می‌کنند، ما در ابتدای بازی کنترل مارکوس فینکس را بر عهده می‌گیریم که به دنبال Dom میگردد. پس از گشت و گذاری درون ناو به دام که اکنون ریش در آورده و موهایش سفید شده است (اگر نسخه‌ی دوم را بازی کرده باشید دلیلش را می‌دانید!) می‌رسید. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و تنها قابل اجرا بر روی کنسول های دارای JTAG می باشد|

 


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب19

دانلود بازی Spider-Man: Edge of Time از Gamerlife برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : جمعه 29 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

در بازی Edge of Time نسبت به نسخه های قدیم اوضاع متفاوت است. داستان منسجم تر است و مرد عنکبوتی هم مانند انیمیشن هایی که از روی آن ساخته شده، به نظر می رسد. حالت جدیدی که برای دوربین بازی طراحی شده، به افزایش هیجان بازی کمک زیادی کرده است. دوربین در زاویه بسیار خوبی قرار گرفته که تمرکز صفحه همیشه روی Spider-Man 2099 باشد. مبارزه ها همچنان دلچسب طراحی شده و میان پرده های بسیار جالب و بامزه ای هم در طول بازی مشاهده خواهند شد. کسانی که این میان پرده ها را مشاهده کرده بودند، تحت تأثیر این قسمت ها قرار گرفته بودند. در حالیکه به نظر می رسد این نسخه با بازی قبلی ارتباط داشته باشد، Activision و استودیوی بازیسازی Beenox روی این موضوع تأکید دارند که این بازی دنباله ای بر نسخه قبلی نیست، اما نشانه هایی از آن نسخه را در خود قرار داده است.

|بازی به صورت Region Free و قابل رایت با فرمت ISO می باشد|

 


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب18

دانلود بازی Fifa Manager 12 از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 29 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

در ۱۸ اکتبر ۲۰۱۱ (۲۶ مهر ۹۰) نسخه ی ۱۲ فیفا منیجر حاصل تلاش مسئولین الکترونیک آرتز با ۱۱ سال تجربه منتشر شد علارقم اینکه تاریخ انتشار بازی پیش تر ۲۸ اکتبر یعنی ۶ آبان ۹۰ اعلام شده بود و این بهترین خبر برای دوستداران این بازی پرطرفدار می باشد.این بازی اینبار با تغییرات فراوان در بخش آفلاین که شامل حدود ۷۰۰ ویژگی جدید و بهبود مشکلات قبلی است روانه بازارشده است.نیاز به توضیح ندارد اما در این بازی شما به عنوان مدیر و مربی یک باشگاه فوتبال مدرن کلیه ی وظایف مرتبط از جمله کنترل تاکتیک ها ، تمرینات تیم ، قرارداد اعضای باشگاه ، گسترش باشگاه و … را بر عهده دارید.تغییرات برجسته ی نسخه ی جدید این بازی تغییر موتور ۳دی بازی ، اضافه شدن بیش از ۴۱۰۰۰ بازیکن جدید ، اضافه شدن ۱۳۰۰۰ چهره ی جدید ، اضافه شدن مدیریت بازیکنان ، اضافه شدن بخش مدیریت تیم های ملی ، تغییرات عمده در ویرایشگر بازی و … اشاره کرد. نسخه ی جدید در بخش سه بعدی تغییرات فراوانی کرده است.به دلیل اینکه این بخش از محبوبیت بسیاری بین هواداران این بازی برخوردار است تمام تلاش طراحان بازی برای به واقعیت نزدیکتر کردن این بخش صورت پذیرفته است که بطور کامل دستخوش تغییرات فروان گشته و بصورت آزمایشی در این نسخه قرار گرفته است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

 

dvd دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Fifa Manager 12 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه Gamerlife زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب17

دانلود بازی Fast and furius 5 official movie برای گوشی های s60v5

نويسنده : Alireza - در : جمعه 29 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

                        
وقتی نام بازی Fast_and_Forius را می شنویم به جرات می توان گفت یاد سرعت و خشم در این فیلم می افتیم.اما اینبار برای شما نسخه 5 این بازی را قرار داده ایم این بازی به سبک رالی می باشد و بسیار هیجان انگیز می باشد که بر روی گوشی هایی باسیستم عامل سیمبین سری 60 ویرایش پنجم قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب16

دانلود بازي فوتبال Pro Evolution Soccer 2011 از Gamerlife برای موبايل

نويسنده : Alireza - در : جمعه 29 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

با سلام خدمت شما دوستاران گیمرلایف امروز اومدم یه موضوع جدید بزارم دانلود بازی موبایل گفتم با این بازی شروع کنم بهتره

بازي فوتبال بسيار زیبای Pro Evolution Soccer 2011 نسخه موبایل این بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص تلفن های همراه میباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

 

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب15

دانلود بازی Driver San Francisco از Gamelife برای PC

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:PC-2012-Driver, - تالار : Gamerlife

Tanner یعنی Jerchio به وی تیراندازی می کند. زمانی روال داستان در این نسخه پی گرفته می شود که Tanner در کما قرار دارد و از آن به بعد حوادث بازی روی می دهد. بخشی از وظیفه ی شما در بازی این است که در ابتدا بسیاری از ماموریت های مهم را با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانید Tanner را بیدار کرده و در انتها وی را نجات دهید . افراد بسیاری که نسخه های اولیهی بازی Driver را انجام داده اند، بدون شک خاطرات خوب و خوشی را از آن بهمراه دارند. بازیکنان در نقش یک پلیس مخفی بنام Tanner ظاهر شده و با حداکثر سرعت در سراسر شهر رانندگی می کردند. این در حالی بود که آنها هرگز از اتومبیل خارج نمی شدند و در ضمن تمایلی نیز برای اینکار نداشتند. این یک تجربه بی نظیر را از سری های قبل این بازی به خاطرمان میاورد. اما آیا سری های بعدی درایور نیز توانستند به همان خوبی پیش بیایند؟ مسلماً نه، سازندگان قابلیت های جدیدی را با دست پاچگی به بازی اضافه کردند، شخصیت ها را تغییر داده و گیم پلی را بر باد دادند.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 

 

dvd دانلود بازی Driver San Francisco برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه Gamerlife با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Driver San Francisco برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه Gamerlife زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب14

بازی استثنایی و مهیج Worms Ultimate Mayhem 2011

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

این بار سایت بزرگ Gamerlife  نسخه جدید و معتبر بازی پرطرفدار و جذاب Worms Ultimate Mayhem را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است. در این نسخه از بازی که به تازگی منتشر شده بالا ۷۰ مرحله ماموریت در بازی به صورت تک نفره موجود می باشد و در بخش مولتی پلی هم بازیکنان قادر به بازی کردن به صورت لوکال و آنلاین میباشند. این  بازی به صورت ۳D میباشد که دارای محیط کاملا تخریب پذیر میباشد و بازیکنان قادرند که تمام محیط بازی را تخریب نمایند.

|نسخه نهایی و کاملا تست شده SKIDROW بازی|

 

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب13

پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 1.3

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۱٫۳ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب12

دانلود نسخه کامل بازی بتلفیلد Battlefield 3 از Gamerlife

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 27 مهر 1390برچسب:PC-2012, - تالار : Gamerlife

                                      

                                                                           نسخه کامل
                              به همراه لینک های کمکی از سرور های Fileserve , MediaFire,Rapidshare



نام بازی: Battlefield 3
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار:October 17 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : EA Digital Illusions Creative Entertainment
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد انتشار یک گیم فوق العاده زیبا و خیره کننده از کمپانی الکترونیک آرتز هستیم. این بازی چیزی نیست جز Battlefield 3 ! بتلفیلد 3 در تاریه 17 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی الکترونیک آرتز منتشر و توسط استودیوی EA Digital Illusions Creative Entertainment  ساخته و حمایت شد . نسخه اول این بازی بود که در سال 2008 میلادی منتشر شد و باعث تحیر بسیاری را سبب شد . بتلفیلد: بد کامپنی بازیکن را در نقش یک سرباز آمریکایی قرار میدهد که در جنگ ایالات متحده با روسیه و ارتش خاور میانه (MiddleEast Coalition) شرکت دارد. اما در نسخه سوم این بازی بتلفیلد ۳(به انگلیسی: Battlefield 3) یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های بتلفیلد است که برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز منتشر شد. نبرد در بتلفیلد ۳ ترکیبی‌ از سلاح‌های مختلف است. علاوه بر تانک، هاموی، و بالگرد، بتلفیلد ۳ قابلیت استفاده از جت‌های جنگنده را هم برای اولین بار در بازی‌های بد کامپنی به بازیکنان میدهد. همچنین بازی‌های چندنفره برای کامپیوتر قابلیت بازی همزمان ۶۴ بازیکن در یک سرور را دارد ولی‌ این رقم برای کنسول‌ها ۲۴ بازیکن است. نقشه‌هایی‌ از پاریس، تهران، سلیمانیه و نیویورک در این بازی تائید شده است داستان این بازی در سال ۲۰۱۴ اتفاق می‌افتد.

دانلود رایگان بازی بتلفیلد 3 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب11

دانلود آخرین فریمور برای XBOX360 از گیمرلایف با نام iXtreme LT Plus 2.0 and 0800 3.0 Firmware

نويسنده : Alireza - در : سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

سرانجام قفل XGD3 نیز شکسته شد ! با ارائه نسخه جدید از iXtreme شما می توانید جدیدترین بازی های کنسول XBOX360 را نیز مثل قدیم و بدون نیاز به تکنولوژی JTAG بازی کنید !  دقایقی پیش سرانجام نسخه سالم و تست شده ی iXtreme LT+ v2.0 عرضه شد که شما می توانید بازی های نسل جدید کنسول اکس باکس را که برای اجرای آن ها نیاز به دیسک های دی وی دی دولایه با حجمی بیشتر از دی وی دی های معمولی بود را به صورت هکی اجرا کنید. فیرمور iXtreme برای درایو های Benq و Liteon عرضه می شود که شما می توانید با مراجعه به کنسول خود از درایو کنسول خود اطلاعاتی دقیق کسب نمایید. همچنین در این فیرمور ، پشتیبانی از SS V2 ، AP25 ، بازی های ریپ شده XGD3 ، ریپ مستقیم ۰۸۰۰ برای بازی های رایتی نیز قرار داده شده است. شما از هم اکنون می توانید این فیرمور را به صورت رایگان و برای اولین بار در وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب10

دانلود بازی PES 2012 از Gamerlife برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و … را فرا بگیرد.

|بازی به صورت PAL و دارای زبان کاملا انگلیسی می باشد|

 


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب9

دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel از Gamerlife برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|بازی به صورت Region Free می باشد|

 

thecartel cover small دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای XBOX360

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب8

دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:Game-pc, - تالار : Gamerlife

در دو سال  نیم پیش یعنی در اواسط سال ٢٠٠٩ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft بازی ندای خوارز: کارتل در عصر جدید و در دنیایی مشابه به غرب وحشی کابوی‌ها رخ می‌دهد. سفری خونین از شهرهای لوس آنجلس آمریکا تا خوارز مکزیک در داستانی دلیرانه با شخصیت‌هایی جالب توجه و انتخاب‌های بسیار متنوع در گیم پلی بازی. عدالت را در این تیراندازی وسترن در دست بگیرید . بعد از ۳ سال از  منتشر ساختن اولین عنوان  از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez تصمیم بر این گرفت که  عنوانی خارق العاده ای دیگری را به منظور ادامه ای بر بازی رایانه ای Call of Juarez  منتشر کند و در زمانی که بازی رایانه  ای Call of Juarez: Bound منتشر گرداند مورد تقدیر سازمان ها قرار گرفت و در طرفی دیگر توانست نمرات بالای را دریافت کند  و  این بدین معنا بود که سری بازی های رایانه ای Call of Juarez سری محبوبی است و بالاخره بعد از ۲ سال از انتشار  دومین عنوان این سری از بازی های رایانه ای یعنی در سال ۲۰۱۱ میلادی  کمپانی بازیسازی ubisoft تصمیم بر این گرفت که سومین عنوان از سری بازی  های رایانه ای وسترنی Call of Juarez را رونمایی کند. بازی رایانه ای Call of Juarez: The Cartel سومین عنوان از سری بازی های رایانه ای Call of Juarez است.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire و ۷ سرور دیگر|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳ گیگابایت|

|آپدیت شماره ۱ بازی به پست افزوده شد|

 


 

dvd دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه بازی شاپ با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Call of Juarez: The Cartel برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه گیمرلایف زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب6

آخرین اطلاعات بدست آمده از 3 Max Payne

نويسنده : Alireza - در : پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:اخبار, - تالار : Gamerlife

                                                  

اگر به یاد داشته باشید قسمت سوم Max Payne در سال 2009 معرفی شد و تعدادی تصاویر و جزئیات تا به امروز از آن منتشر شده اما هنوز حتی یک ویدیو از گیم پلی بازی رونمایی نشده. اما در یک خبر بسیار خوشحال کننده تایید شد. سازنده بازی یعنی Rock Star قرار است MaxPayne 3 را در یک همایش در 1 و 2 اکتبر در هلند نمایش دهد.

ادامه و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب5

دانلود نسخه ریپک بازی NBA Basketball 2012

نويسنده : Alireza - در : سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

                          

نام بازی: NBA Basketball 2012
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Basketball) / 3D
سال انتشار:October 07,2011 
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Sports
حمایت توسط : Visual Concepts
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

برای این لحظه قصد معرفی و ارائه نسخه ریپک یکی از برترین های گیم سال 2011 میلادی هستیم.این بازی NBA Basketball 2012 نام دارد و در تاریخ 7 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی 2K Sports منتشر و توسط استودیوی بازی سازی Visual Concepts ساخته شد. اتحادیه ملی بسکتبال ( National Basketball Association) یا ان‌بی‌ای (NBA)، لیگ حرفه‌ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است. این لیگ در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود. این لیگ برخلاف لیگ ان‌سی‌ای‌ای یک لیگ تمام حرفه‌ای است. هر ساله ۶۰ بازیکن جدید در یک مراسم قرعه‌کشی مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (که به این مراسم seasonal draft گویند).ویژگی های بازی :

• همه چیز تحت کنترل گیمر است. عملیات و کنترل بسیار آسان بازی در حال حاضر بی نظیراست.
•گرافیک باور نکردنی ، طراحی کرکتر ها به خصوص چهره بازیکنان بی نظیر است
• فیزیک شگفت انگیز
• موسیقی متن عالی و تحسن برانگیز

دانلود رایگان بازی NBA Basketball 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب..
.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب4

دانلود رایگان بازی جدید فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 از Gamerlife

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:PC-2012, - تالار : Gamerlife

                               

                 .| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند گمیرلایف |•.
 
        
نسخه تست شده ، کامل ، ریپک شده ، همراه با کرک + لینک کمکی مستقیم از Rapidshare

                  | آپدیت اول + پچ مخصوص اضافه کردن  گزارشگر انگلیسی ،  افزوده شد |

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2012
پلتفورم : pc computer
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار: September 27 , 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل full
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
حمایت توسط : Konami Computer Entertainment Tokyo
درجه بندی سنی : +Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

همان طور که اعلام شده بود نسخه کامل و ریپک شده ی بازی Pro Evolution Soccer 2012 را برای کاربران میهن دانلود آماده کرده ایم. این بازی یک رقیب جدی برای بازی فیفا 12 هست.شاید دلیل انتشار همزمان این دو بازی ایجاد یک حس رقابت بین گیمر ها برای انتخابی شایسته بین این دو بازی باشد.همان طور که در جریان هستید این بازی توسط یک شرکت ژاپنی به نام کونامی (به ژاپنی: コナミ株式会社 Konami Kabushiki-gaisha، به انگلیسی: Konami) برای اولین بار در سال 2001 میلادی منتشر شد.ترجمه ی عبارت Pro Evolution Soccer 2012 ، فوتبال تکامل حرفه ای میباشد که این بازی در تاریخ سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی کونامی منتشر و توسط استودیوی Konami Computer Entertainment Tokyo ساخته و حمایت شد.اگر منصفانه بخواهم به این بازی نگاهی داشته باشم باید عرض کنم که این بازی Pro Evolution Soccer 2012 نسبت به Pro Evolution Soccer 2011 تغیرات زیادی را داشته است .این درست بر خلاف فیفا 2012 میباشد.به محض ورود به بازی متوجه میشوید که تور دروازه ها تعویض شده است ! گیم پلی این بازی طرفداران خاصی دارد پس وارد این محدوده نخواهم شد.صدای تماشاگران در این بازی فوق العاده پویا و بهبود یافته است.بازیکنان از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که دیگر به راحتی در آفساید قرار نمیگیرند.و در نهایت بین دو بازی فیفا 2012 و فوتبال تکاملی حرفه ای Pro Evolution Soccer 2012 شخصا بازی Pro Evolution Soccer 2012 انتخاب میکنم...منتظر نظرات شما عزیزان در خصوص دو رقیب جدی  Pro Evolution Soccer 2012 و 12 FIFA 2012 هستیم...

دانلود رایگان بازی Pro Evolution Soccer 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب....

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب3

دانلود بازی جدید فیفا FIFA 12 از Gamerlife

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:PC-2012, - تالار : Gamerlife

                    
               .| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند گیمر لایف |•.

                     
نسخه تست شده همراه با کرک + لینک کمکی مستقیم از Rapidshare
  
                                               PES 2012 تا ساعاتی دیگر از گیمر لایف
نام بازی: FIFA 12
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Soccer) / 3D
سال انتشار:2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد
نسخه ی تست شده و تازه منتشر شده ی FIFA 12 را به همراه کرک نهایی برای کاربران گیمرلایف  آماده شده است.بار دیگر شاهد عنوانی دیگر از کمپانی Electronic Arts هستیم.این بازی در تاریخ 27 سپتامبر سال 2011 میلادی توسط Electronic Arts منتشر و توسط استودیوی بازی سازی EA Canada ساخته شد.همان طور که در جریان هستید بازی فیفا ۱۲ نوزدهمین سری از بازی‌هایی است که تحت عنوان فیفا توسط الکترونیک آرتز منتشر میشود.درست در نمایشگاه E3 سال جاری بود که منتقدان شاهد یک رویای قدیمی و در حال جریان ، یک رقابت تنگاتنگ بودند/رقابتی بین عنوان PES 2012 , FIFA 12 ! رقابتی بسیار سخت و نفس گیر ! سایت گیمرلایف این دو بازی را به صورت همزمان و کاملا رایگان در اختیار کاربران خویش قرار داد تا کاربران خویش حق انتخاب داشته باشند.در سنوات قبل شاهد برتری های فیفا نسبت به بازی "فوتبال حرفه ای " بودیم.قضاوت این شماره را بر عهده ی شما گیمر محترم می گذاریم. بازی فیفا،( FIFA یا FIFA Football یا FIFA Soccer یا FIFA Game)، یک بازی ویدیدیی شبیه ساز فوتبال از شرکت الکترونیک آرتز تحت لیبل EA Sports است که هر ساله از سال ۱۹۹۳ منتشر می‌شود.در بازی فیفا 12 شاهد تغیرات بسیاری نسبت به نسخه های قبل هستیم : بهبود موتور ضربه و فیزیک ، اجرای قوانین دقیق فوتبال منطبق بر دنیای واقعی ،توپ طبیعی تر ، هوش مصنوعی فوق العاده ،سیستم تاکتیکی بر اساس دفاع از رویکرد  بازی ،تغییربر روی  تاکتیک های دفاعی ، آن هم بر اساس نیاز به توسعه عملیات های تاکتیکی همه آن چیزی هست که در این بازی میبینیم.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب2

salam jahan تست test

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:Gamerlife,Alexa,Pagerank,Downloadgame,gamefree,دانلود بازی با لینک مستقیم,دانلود بازی رایگان,2012, - تالار : Gamerlife

با سلام

آغاز به کار گیمر لایف را به شما دوستاران بازی ها تبریک میگویم.

در صورت مواجه شدن با این مطلب به صفحه اصلی مراجعه نمایید.

دانلود + ادامه مطلب »

 

تبلیغات

تبلیغات گیمرلایف