مرجع تخصصی بازی ها

به زودی

Batman Arkham City 2 لیست بازی هایی که در آینده عرضه خواهد شد

نويسندگان

آرشيو مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

مطلب97

دانلود بازی Anno 2070 از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:Game , new , 2011, - تالار : Gamerlife

شاهد انتشار  بازی دیگری از سمت کمپانی نام آشنای و غول پیکر یوبیسافت هستیم . این بازی تحت عنوان Anno 2070 Deluxe Edition در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد . سازنده این بازی نیز استودیوی بازی سازی Related Designs می باشد . در سال ۲۰۷۰ جهان ما تغییر کرده است . سطح دریا ها بسیار بالا آمده است و تغییرات آب و هوایی از زمین یک چهره خشن و نامهربان ! به وجود آورده است . Anno.2070-Deluxe.Edition برنده آخرین بازی استراتژی شده است . در این بازی گیمر با دنیایی از چالش ها رو به رو است . دنیایی که در آن دیپلماسی و تجارت حرف اول را می زند . سیستم مدیریت اقتصادی هنوز در سری بعد از میلاد دیده می شود. تا به امروز ۴ نسخه از این بازی منتشر شده است که با نام‌هایی مانند Anno 1404 شناخته می‌شوند. عددی که در انتهای عبارت Anno آمده است، بیان‌گر سالی است که فضای بازی در آن می‌گذرد. نسخه‌های قبلی این بازی در سده‌های ۱۵ تا ۱۸ میلادی به تصویر کشیده شده است. در هر یک از این بازی‌ها، بازیکن ساخت یک شهر را آغاز کرده، با مدیریت منابع مالی، معادن، برقراری ارتباط با تمدن‌های دیگر و فعالیت‌هایی از این دست، شهر خود را به سوی پیشرفت و توسعه پیش می‌برد. از این منظر، این بازی را می‌توان با بازی‌های سری Simcity مقایسه کرد اما این بازی، بخش جنگ را نیز در خود گنجانده است تا نمونه‌ای منحصر‌به‌فرد ایجاد شود. در طول بازی شما باید همیشه آماده جنگ باشید تا بتوانید از شهر خود دفاع کنید یا حتی با تاخت و تاز به سمت دشمنان خود، منابع و فناوری‌های آن‌ها را تصاحب کنید. جدیدترین نسخه از این بازی نیز همین اصول را در سبک خود حفظ کرده است اما فضای آن به طور کلی متفاوت است. در نگاه اول، Anno 2070 یک هنر مفهومی از آینده به روایت Ubisoft است.

|نسخه نهایی RELOADED بازی به همراه Update v1.01 برای اجرای بازی|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب96

دانلود بازی Afterfall InSanity از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : شنبه 5 آذر 1390برچسب:Game , new , 2011, - تالار : Gamerlife

در سال ۲۰۳۲ بعد از جنگ جهانی سوم بشر برای نجات دادن خود از هلوکاست هسته ای برای فرار از آلودگی به پناهگاهها و معادن و جاهای امن و همیچنین شهر های مرموزی در زیر زمین پناه میبرد. شما نقش یکی از دانشمندان پزشکی را دارید که مسئول نظارت بر فراریان و ثبات روانی آنها هستید در این بین نوعی از افراد بوسیله مرگ خاص و مرموزی نجات پیدا میکنند و تبدیل به موجوداتی عجیب و جهش یافته میشوند و پناهگاه امن خود را تبدیل به زندان شومی میکنند و وظیفه شما مبارزه با این موجودات و کشف حقیقت است . این بازی ساخته شده توسط کمپانی Intoxicate Studios و عرضه شده توسط کمپانی Nicolas Games می باشد. این بازی از موتور گرافیکی Unreal-3 Engine استفاده می کند و برای سه پلتفرم PS3 , PC و XBOX360 آماده شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و بالینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

|توجه در تمامی سایت هایی که این بازی قرار گرفته دارای حذفیات است ولی ما نسخه اصل را آماده کرده ایم |

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب95

دانلود بازی Assassin’s Creed: Revelations برای PC

نويسنده : Alireza - در : شنبه 5 آذر 1390برچسب:Game , new , 2011, - تالار : Gamerlife

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۲ گیگابایت|

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW FIXED all errors به پست افزوده شد|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب94

دانلود بازی جدید Jane’s Advanced Strike Fighters 2011 از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

▐نسخه کامل و سالم + کرک Skidrow  ▐

به تسخیر آسمان ها خواهید رفت، جایی که میان زمین و آسمان باید به قلب دشمن نفوذ کرده و وی را از میدان خارج کنید. بازی Jane’s Advanced Strike Fighters یک شبیه ساز قوی از جنگ و درگیری هوایی بین جت های جنگنده می باشد که توسط کمپانی Trickstar Games حمایت یافته و توسط شرکت Evolved Games و Koch Media منتشر شده است. وجود انواع مدل ها از جت های جنگنده پیشرفته و تخریب گر که تعداد آنها به 30 می رسد، ابتدا خلبان خود را آماده و سپس جت مورد نظر را انتخاب و وارد دنیای مبارزات هوایی بین جت های جنگنده شوید. بازی دارای قابلیت های فراوانی در بخش MultiPlayer و همچنین آنلاین می باشد که دوئل تیمی بر روی یک هدف متحرک و اتحاد برای نابودی دشمن، و بازی همزمان 16 نفر در یک تیم از مهمترین آن ها می باشد. مأموریت های ویژه و عملیات خاص از جمله برنامه ریزی برای حمله به پایگاه دشمن و فرار از مقرّ دشمن که هریک گیمر را به چالش وا می دارد. گستردگی نقشه در بازی 6500 کیلومتر مربع می باشد که شامل پایگاه های دشمن، پایگاه های خودی و جبهه درگیری و… نیز می باشد. هم اکنون می توانید نسخه کامل این بازی را از وب سایت Gamerlife دریافت نمائید.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب93

دانلود بازی اتومبیل رانی Race Injection از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

سری بازی های RACE همیشه دارای علاقه مندان زیادی بوده اند و هرساله شاهد ارائه نسخه ی جدید و بهتر از شرکت سانده ی آن بوده ایم . به گفته سازندگان عنوان Race Injection آخرین نسخه از این بازی ها می باشد که با نهایت قدرت ظاهر شده است و با یک گرافیک بالا و گیم پلی واقعی می تواند شما را ساعت ها مشغول کند . این سری بازی ها همیشه به عنوان یک شبیه ساز واقعی از مسابقات اتومبیل رانی در پیست های متنوع مدعی بوده اند . این نسخه با ۲۳ اتومبیل جدید در ۷ کلاس مختلف ، ۹ نقشه ی جدید ، بخش آنلاین با بازی ۲۵ پلیر و … عرضه شده است . برای دانلود رایگان این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، با حجم ۵ گیگابایت |

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب92

دانلود بازی Rayman Origins از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

همیشه در میان بازی های پر سر و صدای هر سال، بازی های ساده و بی ادعایی پیدا می شوند که گیمرهای زیادی را جذب خود می کنند. بازی Rayman : Origins هم یکی از همین بازی ها می تواند باشد. شاید ظاهر و تصاویر کارتونی بازی، این شبهه را بوجود بیاورد که این بازی مخصوص کودکان است، اما نگاهی به تصاویر و تریلر های این بازی حرف دیگری برای گفتن دارند ! تا کنون نسخه های مختلفی از سری بازی های Rayman راهی بازار شده اند. بازیکنان نسخه های اصلی و Spin-offهای متعددی از این بازی را تجربه کرده اند که هر کدام از آن ها حال و هوای خاص خودش را داشته است. در چند سال گذشته شخصیت Rayman با موجوداتی به نام Rabbids مشاهده شد که اتفاقاً بازی های بسیار هیجان انگیز و خنده داری بودند. از طرف دیگر، Rabbidها آنقدر محبوب شدند که دیگر نیازی به Rayman نداشتند و این موضوع، دلیلی شد که دیگر Rayman در بازی ای دیده نشود. اما سال گذشته Ubisoft فصل جدیدی را در بازی هایی که از روی این شخصیت ساخته می شدند، معرفی کرد. این بازی که در E3 سال ۲۰۱۰ رونمایی شد، یک عنوان دو بعدی با فضای فانتزی بسیار زیبا بود که بازیکنان قدیمی را یاد نسخه های کلاسیک این سری از بازی ها می انداخت. Rayman Origins قرار بود مانند چند نسخه از سری بازی های Sonic که توسط Sega به صورت دانلودی عرضه شدند، راهی بازار شود. اما پس مدتی بی خبری از این عنوان، مشخص نشد که چه اتفاقی رخ داد که سازندگان به یکباره اعلام کردند که این بازی روی دیسک عرضه می شود و دیگر خبری از بازی دانلودی نخواهد بود. این موضوع خبر خوبی بود، چرا که نشان می داد این عنوان، بازی ای است که می تواند همه را شگفت زده کند. بازی Rayman Origins توسط استودیوی Montpellier کمپانی Ubisoft ساخته شده است که قبلاً بازی Beyond Good & Evil را ساخته و بازیسازی مانند مایکل انسل (Michel Ancel) در آن فعالیت می کند. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب91

شرکت در یک نبرد خونین در بازی Blood & Glory – آیفون و آی پد

نويسنده : Alireza - در : یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game , mob, - تالار : Gamerlife

در بازی Blood & Glory شما قدرت و خشونت سربازان را احساس می کنید . درگیرهای های این بازی به زمان گلادیاتورها بازمی گردد و شما را در آن مسابقات شرکت می دهد که سلاح های شما گرز و سپر هستند . این سلاح ها در مراحل مختلف متفاوت هستند و برای پیروزی در نبردهای خونین ، می بایست از قدرتمندترین سلاح های موجود استفاده کنید . تمام تجهیزات شما قبل از شروع نبرد ، قابل ویرایش و انتخاب هستند . این بازی برروی گوشی هایی که سیستم عامل آن ها iOS 4.2 می باشد ، قابل اجرا است که امیدواریم از آن نهایت لذت را ببرید .

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب90

مسابقه با ربات ها در بازی TINcan Race v1.002

نويسنده : Alireza - در : یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

در بازی TINcan Race شما می بایست در یک کارخانه ی خالی اسباب بازی سازی با ۷ ربات مختلف و باهوش به مسابقه بپردازید . بازی دارای گرافیکی بالایی نمی باشد و فقط جنبه‌ی سرگرمی و تجربه ی یک سبک جدید از بازی های ریسینگ است . در طی بازی با استفاده از سلاح های مختلف می توانید حریفان خود را از مسابقه بیرون بیاندازید و سبک آن تقریبا مشابه بازی محبوب کراش می باشد که امیدواریم از این بازی کم حجم و زیبا نهایت لذت را ببرید .

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب89

بازی ریسینگ RPM: Gymkhana Racing v1.0 – آیفون و آیپد

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game , mob, - تالار : Gamerlife

RPM: Gymkhana Racing یک بازی مسابقه ای و ریسنیگ می باشد که به تازگی برای سیستم عامل iOS منتشر شده است . بازی با سبکی جدید باعث می شود تا از مهارت رانندگی خود به شیوه‌ ای دیگر استفاده کنید و بیشتر برروی کنترل ماشین در پیچ های مختلف تاکید دارد . ۲۵ آهنگ مختلف بازی را زیبا تر می کند و این نسخه را می توان HD برشمرد . در طی مسیر مراحل مختلف ، بازیکن می بایست با پیدا کردن و استفاده از راه های فرعی و به نوعی میانبر ، بازی را زودتر به پایان برساند تا امتیارهای لازم را به دست بیاورد . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل iOS ورژن ۳٫۰ و بالاتر است که در ادامه ی مطلب از سایت Gamerlife قابل دریافت می باشد .

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب88

دانلود بازی Need for Speed: The Run از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب87

دانلود بازی Saints Row: The Third از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب86

بازی بسیار زیبا و جذاب Worms Crazy Golf 2011 برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

این بار سایت بزرگ Gamerlife یکی از جذاب ترین بازی ها را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. Worms Crazy Golf 2011 یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Team 17حمایت یافته و منتشر شده است. اگر اهل بازی های گلف باشید مطمئنا با نام Worms آشنایی دارید این بازی یکی از زیباترین عنوان های گلف است که با گرافیک کارتونی و زیبایی که دارد می تواند مدت ها شما را سرگرم کند اگر چند دقیقه از این بازی را تجربه کنید مطمئنا مجذوب آن خواهید شد زیرا گیم پلی بسیار عالی به همراه مراحل جذاب و دیوانه وار ، این بازی را به یک بازی اعتیادآور تبدیل کرده است در بازی امکان بازی کردن تا ۴ نفر وجود داشته است.امید است با دریافت این بازی جذاب و دیدنی لذت کافی را برده باشید.

 

|نسخه نهایی Worms Crazy Golf  2011 |

| برای اولین بار در کل سایتها آخرین آپدیت بر روی نسخه بازی و قابلیت های بیشتر |

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب85

دانلود بازی جدید شبیه ساز هلیکوپتر Take On Helicopters 2011

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife


نام بازی: Take On Helicopters
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: simulator
تاریخ انتشار جهانی : 27 October 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 27 October 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 27 October 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bohemia Interactive Studio
مد بازی :  single / multiplayer
مولتی پلیر : LAN / Internet
حمایت توسط : Bohemia Interactive Studio
درجه بندی سنی : هر رنج سنی
قابلیت آنلاین:دارد

Take On Helicopters عنوان یک از بهترین های سال 2011 میلادی میباشد . این عبارت را میتوان به جرات عنوان کرد . Take On Helicopters عنوانی هست که با شبیه سازی فوق العاده گیمر را در خود محو می کند . تنها کافیست به عکس هایی که در ادامه مطلب قرار داده ام نگاهی گذرا داشته باشید تا متوجه این نکته شوید که بر روی گرافیک این بازی به شدت کار شده است . از دید بسیاری از گیمر های حرفه ای بازی  کابین خلبان در بازی Take On Helicopters بسیار عالی تعریف شده است . این در حالی است که در بازی های مشابه شاهد حضوز کمرنگ در این حوزه هستیم ! یکی از نکات قوت این بازی که به جرات میتوانم بگویم بازی بدون آن دجار ضعف عمیقی میشود ، محیط پویای بازی هست . در حقیقت در این بازی وجود ابرها و کرکتر هایی که به نوعی مربوط به محیط پیرامون می شود به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. ابر ها در این بازی توسط یک فناوری پیشرفته تولید ابر و آب توسط یک کمپانی انگلیسی طراحی و ساخته شده است .جالب است بدانید ابر ها در این بازی تکسچر نیستند و همگی به صورت ریل تایم تولید میشوند.شاید امری کوچک به نظر رسد اما  شخصا معتقدم این خود یک نوع برتری به حساب می آید ! وجود انواع مدل های مختلف از هلیکوپترها، مأموریت های متنوع  و متفاوت، محیطی بازی گسترش یافته، امکان تنظیم مراحل و همچنین بالگردها، امکان بازی MultiPlayr، مدل سازی و شبیه سازی قدرتمند، موتور گرافیکی عالی و گیم پلی باورنکردنی از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.موسیقی متن این بازی یکی از نقاط پر رنگ آن هست . به جد یکی از هماهنگ ترین و بهترین صداگذاری ها را دارد .البته داشتن چنین دقتی در امر صداگذاری ، نیاز و مستلزم یک بازی شبیه ساز پرواز هست و امری دور از ذهن نیست !

دانلود رایگان بازی Take On Helicopters به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب84

دیدن یه تریلری از Need for speed Run

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

 
مطلب83

دیدن یه تریلر نسبتا جالب از Assassins-creed-revelations

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:دمو , 2012 , Game, - تالار : Gamerlife

 
مطلب82

دانلود بازی L.A. Noire از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 27 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game ,, - تالار : Gamerlife

L.A. Noire عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی ۴۰ میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. در ابتدای بازی شما در نقش یک پلیس ضربت خواهید بود با پیشرفت در بازی شما در بخش جنایی استخدام شده و مسئول حل پرونده های جنایی میشوید. به گفته سازندگان بازی تمرکز زیادی رو این بخش داشتن که شما باید دقت زیادی در صحنه های جرم داشته باشین که هر وسیله ای در صحنه جرم میتونه به شما در حل پرونده کمک کنه نکته جالب این است که اگر شما از یک صحنه بگذرید دیگر نمیتوانید ایتم های اساسی در ان صحنه ی قبلی را پیدا کنید. وقتی شما از یک نفر مصاحبه میگیرید شما باید به حالت چهره ی اون نگاه کنید و اگر داره دروغ میگه اون رو حدس بزنید . شما در مصاحبه ها یا بازجویی ها میتوانید کاملا مضنون رو به وسیله ی عکس العمل های مناسب خود کنترل کنید. همچنین میتوانید حرفهای مضنون را به کمک دفترچه ی خود بر اساس سرنخ های بدست امده رد یا تکذیب کنید . برای مشاهده ی نقد کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما می توانید هم اکنون این بازی فوق العاده زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، بدون مشکل افت فریم ، گیم پد و افت کیفیت بازی|

 

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب81

آخرین اخبار کنسول ها Xbox 720

نويسنده : Alireza - در : پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:Xbox 720 , news , 2012 , - تالار : Gamerlife

آخرین اخبار کنسول شامل از ساخت کنسول XBOX 720 میباشد که توضیحاتی به شما در باره کنسول به شمامیدهد .

      

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب80

آخرین اخبار بازی ها 2012

نويسنده : Alireza - در : پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:New , 2012 , Game , , - تالار : Gamerlife

جدیدترین اخبار بازی ها 2012 این مجموعه شامل برسسی بازی Need for Speed ران میباشد شما اینار با کیفیت و نواقص و تکامل و صداگذاری و ... این بازی میباشد.

     

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب79

بازی فوق العاده محبوب و جذاب Tekken 5

نويسنده : Alireza - در : پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:new , teken , 2012, - تالار : Gamerlife

این بار سایت بزرگ Gamerlife یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی را در اختیار کاربران عزیز قرار داده است. این بازی توسط کمپانی Namco منتشر شده است که این نسخه ۵ می باشد این کمپانی نسخه های جدید هم منتشر کرده است که به حق الهی به زودی در سایت قرار خواهیم داد. دراین نسخه نسبت به نسخه های قبلی شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از ۲۰ مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از ۱۰ بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند.امید است با دریافت این بازی زیبا و جذاب لذت کافی را برده باشید.

 

|دانلود Tekken 5 به همراه آخرین آپدیت|

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب78

پچ جدید بازی PES 2012 با نام PESEdit 2012 Patch 2.1 & 2.1.1

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۱ و ۲٫۱٫۱ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت Gamerlife دریافت نمایید.

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب77

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations از Gamerlife برای Xbox360

نويسنده : Alireza - در : شنبه 21 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

تیغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب76

دانلود بازی Saints Row: The Third برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : شنبه 21 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب75

بازی زیبا Samurai Shodown Anthology برای PSP

نويسنده : Alireza - در : شنبه 21 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

این بار در سایت Gamerlife بازی بسیار زیبا Samurai Shodown Anthology مخصوص کنسول PSP را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم . این بازی که دارای گرافیک خوبی است به سبک بازی های مبارزه ای می باشد . تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۷۸۵٫۹۹ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب74

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim از Gamerlife برای XBOX360

نويسنده : Alireza - در : شنبه 21 آبان 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه STRANGE بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب73

دانلود بازی Lord of the Rings: War in the North از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 20 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

 

شما در این بازی سرزمین هایی را مشاهده می کنید که هرگز ندیده اید چ.ن این سرزمین ها در میان زمین قرار گرفته اند شما در یک نقش آفرینی ماجراجویانه و اکشن با این سرزمین ها آشنا شده و به پیکار با دشمنانتان می پردازید. بازی The Lord of the Rings War in the North که در نقطه مقابل سه گانه معروف این داستان گرفته است و شما داستانی جدید و متفاوت را در این بازی تجربه خواهید کرد. این بازی به شما یک فرصت منحصر به فرد برای کاوش در داستان های ناگفته گذشته را می دهد همچنین شما باید سرزمین هایی را که در میان زمین قرار دارند برای رسیدن به "حلقه" پشت سر بگذارید. وقت آن رسیده تا شما و دوستانتان برای نبرد در مقابل تاریکی آن هم نه بر روی زمین بلکه در زیر زمین به وسیله یک بازی نوآورانه آماده گردید. همچنین شما در این بازی امکان فراخوانی قهرمانان مورد علاقه خود را از قسمت War Of The Ring دارید. از قهرمانان این بازی می توان به Eradan، Andriel و Farin اشاره کرد. حملات از راه دور هم خیلی راحت اجرا می شوند و با استفاده از نمای سوم-شخص می توانید خیلی خوب کار کنید. در War in the North شما اگر حملات و تکنیک هایتان را سریع و به ترتیب اجرا می کردید، با سیستم پاداش روبرو بودید. با اجرا و زدن دکمه های مختلف این حرکات اجرا می شوند. اگر حملات پاداش دار زیادی انجام دهید، شخصیت شما وارد Hero Mode می شود که در حملات آسیب بیشتری می رسانند و امتیاز بیشتری هم به شما می دهند. قابلیت Split-Screen هم برای دو بازیکن وجود دارد و در بخش Online می توانید هر سه شخصیت را به صورت چندنفره بازی کنید. Snowblind سعی دارد داستانی پیچیده از دنیای The Lord of the Rings را تعریف کند و قابلیت Customize کردن شخصیت خود باعث می شود بُعد دراماتیک آن افزایش یابد.

|نسخه نهایی RELOADED بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب72

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : جمعه 20 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

اگر نسخه ی قبلی این بازی که عنوان Oblivion را به خود اختصاص داده بازی کرده باشید، خواهید دانست که سری Elder Scrolls جزو برترین RPG های تاریخ هستند. نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی Razor1911 بازی به همراه آپدیت شماره ۱|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۵ گیگابایت|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب71

تجربه جدید از بازی های ریسینگ در Ignite

نويسنده : Alireza - در : جمعه 20 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

Ignite یک بازی مهیج و سه بعدی است که به تازگی برای پلتفرم PC عرضه شده است . در این بازی شما قادر به مسابقه در ۳ حالت مختلف و مهیج به صورت تکنفره و یا چند نفره هستید . در حالت اول بازی همچون یک Race واقعی پیش می رود و و بازیکن با اول شدن امتیاز بیشتری کسب می کند ، حالت دوم به صورت حذفی می باشد و پس از پایان دور ، آخرین نفر از دور بازی های حذف خواهد شد و در حالت آخر نیز ، پلیر می بایست به دنبال جمع آوری امتیاز باشد به طور کل اگر بازی های سری NFS را بازی کرده باشید ، این بازی نیز برای شما لذت بخش خواهد بود . ماشین های مختلف و همچنین خیابان های متعدد باعث میشوند تا حس جدید در راننده ایحاد شود .

 

| نسخه‌ی نهایی و معتبر SKIDROW |

لینک مستقیم اضافه شد

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب70

بازی بسیار زیبای Polarbit Raging Thunder برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

نويسنده : Alireza - در : پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:mob, - تالار : Gamerlife

این بار در سایت Gamerlife بازی بسیار جذاب و زیبای Polarbit Raging Thunder را مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ تهیه نموده ایم که امید واریم مورد توجه واقع گردد . این بازی را در دو فرمت " SIS " و " SISX "  هم اکنون می توانید دریافت نمایید .

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب69

مجموعه 627 بازی کنسول نینتندو (میکرو) برای کامپیوتر Nintendo Game For PC

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

کنسول نینتندو که گاهی به سادگی نیتندو یا نینتندو 8 نیز نامیده می‌شود؛ یک کنسول بازی 8 بیتی است که در سال 1983 میلادی توسط شرکت ژاپنی نینتندو با نام‌های فمیکام (Famicom) و Family Computer در ژاپن و سایر نقاط آسیا و با نام Nintendo Entertainment System در آمریکا و اروپا عرضه شد. این محصول بزرگترین عامل موفقیت مجدد بازی‌های رایانه‌ای پس از رکود نسبی این صنعت در سال 1983 محسوب می‌شود. دستگاه NES در ایران به اشتباه بیش تر با نام “میکرو” یا “میکرو جنیوس” شناخته می‌شد که در واقع نام یک محصول کره‌ای مبتنی بر استانداردهای NES بود. تیم Gamerlife مجموعه ای شامل 627 گیم شبیه سازی شده از این کنسول برای کامپیوتر را برای شما عزیزان آماده کرده است تا سهمی در مرور یاد و خاطره دوران کودکی برای گیمرهایی که سابقه بازی با این کنسول را دارند، داشته باشد. نرم افزار مبدل این کنسول و همچنین مجموعه گیم ها که حجم کمی نیز دارند را در ادامه مطلب می توانید دانلود نموده و از اجرای آن لذت ببرید.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب68

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای PC

نويسنده : Alireza - در : چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:MW3, - تالار : Gamerlife

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی RELOADED بازی|

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب67

دانلود بازی فوق العاده زیبای Metal Gear Solid: Peace Walker از Gamerlife برای PSP

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:psp, - تالار : Gamerlife

این بار در سایت Gamerlife بازی بسیار زیبا و محبوب Metal Gear Solid: Peace Walker را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد . یک بازی به سبک اکشن مخفی‌کاری از سری متال گیر است که توسط کوجیما پرودکشن ساخته شده و توسط شرکت کونامی در ۲۸ آوریل ۲۰۱۰ در ژاپن و در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ در انگلستان  برای پلی‌ استیشن همراه منتشر شد. سفیر صلح اولین بازی از سری متال گیر است که هیدئو کوجیما برای کنسول همراه PSP می‌سازد. داستان بازی در اواخر سال ۱۹۷۴ میلادی و در کشور کاستاریکا جریان دارد، جایی که گروهی شبه نظامی تحت عنوان حافظان صلح، مسلح به پیشرفته‌ترین ابزار و ادوات نظامی کنترل اوضاع کشور را به دست گرفته‌اند. دولت وقت کاستاریکا در عمل نمی‌تواند در برابر گروه محافظان صلح عکس‌العملی نشان دهد، زیرا قانون اساسی این کشور از سال ۱۹۴۸ میلادی و در پی پیروزی خوزه فیگورس در جنگ‌های داخلی قانون منع تشکیل ارتش را بتصویب رسانده‌است. بیگ‌باس به مراه گروهش تحت عنوان سربازان بدون مرز بطور محرمانه مامور می‌شوند ماجرا را سر و سامان دهند، زیرا در غیر این صورت احتمال از بین رفتن تعادل میان بلوک شرق و غرب وجود خواهد داشت و ناآرامی بار دیگر دنیا را در بر خواهد گرفت. کوجیما درمورد چگونگی به وجود آمدن ایدهٔ داستان سفیر صلح می‌گوید: «ایدهٔ سفیر صلح از خبری که ۵ سال پیش دیده بودم جرقه خورد. در آن زمان رئیس جمهور کاستاریکا حمایت خود را از ایالات متحده آمریکا در جنگ با عراق اعلام کرد. یک دانشجو در اقدامی قانونی اعلام کرد، حمایت از جنگ نقض قانون اساسی کشور است. تصاویری از محیط بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۳۵ گیگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب65

دیدن تریلری جدید و با کیفیت از Gta V

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

 
مطلب64

تعرفه تبلیغات

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1398برچسب:ads, - تالار : Gamerlife

                                                                    

با سلام

اینم تعرفه تبلیغات برای فروشگاه ها شرکت ها و....

                                                                         

       

           

 

 

Axegig
خرید کد بازی آنلاین تنها با 500 تومان

 

                       

                        بیدفا

 
مطلب63

دانلود بازی بسیار زیبا Naruto Shippuden : Ultimate Ninja Impact از Gamerlife برای PSP

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:psp, - تالار : Gamerlife

این بار در سایت Gamerlife نسخه جدید سری بازی های Naruto به نام Naruto Shippuden : Ultimate Ninja Impact را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی به سبک اکشن بوده که مطمئنا طرفداران این سبک را از خود راضی خواهد نمود شما عزیزان می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه دانلود آن در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۴۸ مگابایتی با لینک مستقیم از سرور سایت |


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب62

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Bang Bang Racing THD اندروید

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:mob, - تالار : Gamerlife

این بار از سایت بزرگ Gamerife ، بازی بسیار زیبا و جذاب Bang Bang Racing THD  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. حتما شما هم با این بازی آشنایی دارید، این بار می توانید این بازی سرگرم کننده را در موبایل خود انجام دهید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید می باشد . امید است این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب61

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ۳d Solid Weapon سری UIQ3

نويسنده : Alireza - در : دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:mob, - تالار : Gamerlife

امروز بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ۳d Solid Weapon را برای گوشی های سری UIQ3 سونی اریکسون برای شما کاربران محترم تهیه نموده ایم که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .

 


دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب58

بازی جذاب و محبوب Achtung Panzer Operation Star 2011

نويسنده : Alireza - در : شنبه 14 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که به تازگی منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی Graviteam حمایت یافته و ناشر آن شرکت Graviteam می باشد.داستان بازی در محیطی سه بعدی و در سال ۱۹۴۳ اتفاق می افتد جایی که لشگر زرهی آلمان به مصاف جماهیر شوروی رفته است و جنگ جهانی به وقوع پیوسته است. بازی نیمه استراتژیک و اکشن که دارای نقشه های بزرگ و وسیع می باشد و طوری که ۲۶۰ کیلومترمربع را در اختیار دارید تا به درگیری با دشمن بپردازید و پایگاه های خود را بنا کنید. تأثیر آب و هوا، مدل های فیزیکی و کامل، آمار و نتایج پس از عملیات، امکان بجرای عملیات به صورت عملیاتی و تاکتیکی، انواع سلاح های کاربردی و تانک ها، گیم پلی عالی و گرافیک قابل قبول از ویژگی های این بازی جدید می باشد.

 

| نسخه‌ی نهایی و معتبر SKIDROW |

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب57

دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها Game Booster Premium v2.3.0.113 از Gamerlife

نويسنده : Alireza - در : شنبه 14 آبان 1390برچسب:Gameboster, - تالار : Gamerlife

                         

علاقه مندان به بازی های رایانه ای همواره در تلاش اند تا بازی هایی که خریداری می کنند را به بهترین نحو ممکن بر روی رایانه های خود اجرا کنند و از بهترین کیفیت برخوردار شوند. از سویی گروهی از طرفداران بازی نیز با وجود علاقه مندی به بازی های جدید اما به دلیل پایین بودن منابع سخت افزاری سیستم خود قادر به اجرای بازی ها نیستند. نرم افزار Iobit Game Booster یکی از کارآمد ترین نرم افزارهایی است که می تواند کمک شایانی به بازی کنندگان بکند. این نرم افزار به شما کمک می کند تا برای اجرای بازی های مورد علاقه خود از حداکثر قدرت سیستم خود بهره مند شوید. این نرم افزار عمل بهینه سازی را به خوبی انجام می دهد تا بتوانید نهایت لذت را بازی مورد علاقه خود ببرید. همچنین یکی از نکات قابل در مورد این نرم افزار ، سازگاری آن با نسخه های مختلف ویندوز و حتی ویندوز محبوب هفت است که از این نظر محدودیتی را برای کاربران قائل نمی شود. می توانید با یک کلیک ساده پردازش های غیر ضروری را غیر فعال کنید و پردازنده و حافظه اصلی رایانه خود را برای اجرای بازی خالی کنید تا بتوانید از آن حداکثر استفاده را بکنید. آخرین نسخه از این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت Gamerlife دریافت نمایید.

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب56

دانلود بازی Sonic Generations از Gamerlife برای PC

نويسنده : Alireza - در : شنبه 14 آبان 1390برچسب:2012, - تالار : Gamerlife

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

 

دانلود + ادامه مطلب »

 
مطلب55

دمو جدید و زیبا از Batman Arkham City 2

نويسنده : Alireza - در : جمعه 13 آبان 1390برچسب:, - تالار : Gamerlife

 

تبلیغات

تبلیغات گیمرلایف